In conflict

Bij huur zijn er genoeg onderwerpen om een discussie over te krijgen. De vraag is vaak: wat is er afgesproken en wat zegt de wet?

 

Veel discussies zijn te voorkomen door het sluiten van een goed contract en doordachte afspraken. Maar toch komt het vaak voor dat verhuurder en huurder een conflict krijgen. Vervelend! Want als huurder en verhuurder ben je toch van elkaar afhankelijk.

 

Denk bijvoorbeeld aan het onbetaald laten van de huur, aanpassingen die verricht worden, overlast en klachten.

 

Naar een oplossing

 

Heb jij bijvoorbeeld een conflict over onbetaalde facturen? Of over de afwikkeling van de huurovereenkomst bij beëindiging? Wij staan paraat met advies.

 

We gaan altijd na hoe we het beste en snelste een oplossing kunnen bereiken. Dit kan bijvoorbeeld door jouw juridische positie goed in kaart te brengen en deze kenbaar maken aan de wederpartij. Of door in onderhandeling te treden met de wederpartij en diens adviseur.

Mogelijke vragen die wij beantwoorden

  • Wanneer kan ik de huur opzeggen?
  • De wederpartij heeft de huur opgezegd, kan dat zomaar?
  • De huur wordt niet betaald, wat kan ik doen?
  • De wederpartij vordert een vergoeding voor de aanpassingen in het gehuurde.
  • De wederpartij wil de nieuwe vloer verwijderen bij vertrek, mag dat zomaar?
  • Moet ik het gehuurde zelf blijven gebruiken?
  • Kan ik een onderhuurder aanstellen?
  • Mag de huurprijs verhoogd worden?
  • Welke boetes mag ik opnemen in de huurovereenkomst?
  • Welke afspraken gelden er bij reparaties en gebreken?

Heeft u een vraag over een huurderskwestie? Stel de vraag ons door te bellen op 0413 – 76 75 40 of vul ons contactformulier in.

 

Staat jouw vraag er niet tussen? Waar kunnen wij jou mee helpen?

    1/4
    Dit veld is verplicht
    2/4
    Dit veld is verplicht

    3/4
    Dit veld is verplicht
    4/4
    Dit veld is verplicht

    Form submitted